Tuesday, October 14, 2014

SAYA SEKOLAH DARJAH 6 : INCOME 5K!

Alhamdulillah. .

"Tepukan level 10
Tembikai smile..say one two three.."


Impian untuk shaklee buat kelas di seri manjung tercapai..
Paling best seri manjung akan dimasukkan ke dalam kalendar shaklee setiap bulan..Jadi orang-orang yang berdekatan dengan Manjung tak perlu ke Ipoh lagi untuk dapatkan info-info produk serta marketing plan. Kat Manjung pun ADO.
Ok! Its ME!...hehe tq master to be Yusmerryza yang snapkan gambar ni..sempat lagi ek! Terima kasih tak terhingga untuk Positive Brand Networking. Sayang korang sangat2!
Antara Speaker yang sangat best dan tak boring ketika memberi talk...excited nak dengar dan lagi dan lagi. Terima kasih Team Shaklee bahagian utara (En. Khairul) serta si cantik manis Nutritionist Sarah yang datang all the way from K.L semata-mata untuk menjayakan H&W + BOM ni.










Antara sharing yang menarik seorang uncle menceritakan kisah hidup beliau sebelum bergelar SHAKLEE DISTRIBUTOR

"Saya sekolah darjah 6. Dulu saya kerja bawak lori. Gaji rm1300.00. Pakai kereta nissan sunny buruk. Cermin pun susah mau turun. Saya punya master ajak saya join shaklee. Saya cakap tak mau la..saya cakap melayu pun tara pandai lagi mau cakap org putih lg tak pandai. Tapi dia cakap ada Bonus kereta. Boleh pakai kereta baru. Saya mau ubah hidup saya. Saya join dan jual product shaklee. Sekarang saya sudah ada pangkat lagi duit bulan2 dapat rm5000 lebih. Saya pun tak penah pakai ini baju ( long suit). Saya happy saya lagi mau usaha. Mau income lebih dari sekarang."


Akademik semata2 tidak menentukan siapa diri anda. Usaha dan kemahuan dan semangat tinggi yang dapat merubah hidup anda.

"Saya darjah 6.."

Jika anda berminat ingin menyertai group kami, atau ingin join mana-mana aktiviti anjuran Shaklee di Seri Manjung; hubungi saya 

* Puan Aliya Hedil [Id : 913252]
* SMS/WhatsApp : 019 6629457

No comments:

Post a Comment

anda mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...