Thursday, January 8, 2015

ADAKAH ANAK ANDA MENDAPAT NUTRISI YANG SECUKUPNYA?

Ramai dalam kalangan ibu bapa tidak mengetahui secara khusus tentang nutrisi yang harus dibekalkan kepada anak kerana kekurangan maklunat, tiada masa dan hanya bergantung kepada pembantu rumah. Ada juga langsung tidak mempedulikan tentang pemakanan anak mereka.

Kanak-kanak mungkin nampak sihat tetapi mereka mungkin tidak mendapat nutrisi yang diperlukan oleh badan seperti vitamin D dan kalsium, yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan.

Sebenarnya, nutrisi yang baik amat penting dalam pertumbuhan badan anak-anak ketika mereka membesar kerana pemakanan yang sihat bukan sahaja mencegah berlakunya pelbagai penyakit, tetapi juga membantu fungsi otak dan merangsang minda mereka menerima sesuatu yang baharu.
ADALAH penting bagi kita sebagai ibu bapa ambil berat tentang apa yang anak-anak kita makan setiap hari. Dengan adanya makanan tambahan pada hari ini, sebagai ibu bapa boleh menarik nafas lega kerana sangat membantu melengkapkan kekurangan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh anak-anak kita.


PERBEZAAN VITALEA FOR CHILDREN

Vita-Lea for Children Shaklee memang berbeza dari produk-produk lain di pasaran. Sangat-sangat sesuai kepada anak-anak saya. Multivitamin ni juga baik diambil oleh anak-anak autism kerana mereka memang sangat-sangat digalakkan untuk consume makanan yang GLUTEN FREE.

Yang paling penting produk Shaklee semuanya 100% semulajadi. Tidak mengandungi perasa, pewarna, pengawet atau pemanis tambahan. Rasa semulajadi anggur yang sedap, anak-anak kita pasti suka. Multivitamin untuk kanak-kanak memang untuk dikunyah, so tak risau macam mana nak telan. Dan sebab rasa manis tu semulajadi, kaviti tidak akan terbina. JOM kita tengok senarai nutrisi yang terkandung dalam VITALEA FOR CHILDREN di bawah ini.




WOW! Hebat bukan..multivitamin untuk anak anda. Sebagai pengenalan kepada formula baru vitalea ini, Shaklee telah membuat promosi dengan beli 3 botol akan diberikan percuma 1 botol. Hanya di bulan Januari 2015 sahaja dan ianya tamat pada 31 Januari 2015.


Jika anda mempunyai pertanyaa mengenai produk ini; hubungi:
* Puan Aliya [Id : 913252]
* SMS/WhatsApp : 019 6629457

**produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang jenis penyakit.**

No comments:

Post a Comment

anda mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...