Monday, September 15, 2014

GET CLEAN : PEMBANTU RUMAH KOS RENDAH

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

As Salam,
Produk ini aliya guna setiap hari…untuk basuh baju, pinggan mangkuk, mop lantai, utk cuci buah2 dan sayur macam2 aliya x risau..tahu tak kenapa?

Sebab:

GET CLEAN selamat tanpa toksik, bukan bahan kimia, lembut pada tangan, ph seimbang, bukan klorin…
GET CLEAN berkuasa menanggalkan minyak, ultra pekat, buih yg banyak dgn hanya beberapa titik, sesuai dlm semua suhu
GET CLEAN mesra alam, sumber bahan semulajadi, tiada nitrat, tiada fosfat, tiaa borat, biodegradasi, dan tiada ujian haiwan
GET CLEAN bijak menjimatkan wang anda!

GET CLEAN SISTEM PENCUCI ni ada 4 produk terbaik:
 BUY DISH WASH
* Dish Wash Concentrate : handal menaggalkan minyak pada pinggan mangkuk dengan cucian tangan. Ianya lembut pada tangan, bahan semulajadi berasaskan tumbuh-tumbuhan, tahan lama kerana kepekatannya menjadikan pinggan peralatan dapur anda bersih berkilau hanya dengan beberapa titisan.
 BUY FRESH LAUNDRY
* Fresh Laundry Concentrate Powder : anda tahu rasanya pakaian yang bersih selepas dibasuh? Fresh laundry membawa anda ke tahap seterusnya. Memberikan anda rasa nyaman disamping membantu menyelamatkan planet bumi. Sekotak sabun ini mampu memberikan sehingga 88 basuhan. Berprestasi tinggi, membersihkan pakaian putih tanpa perlu menyental. Selamat pada semua jenis kain dan menghalang daripada lunturan warna dari pakaian yang lain.
 BUY SOFT FABRIC
* Soft Fabric Concentrate : pelembut fabric seperti sutera serta mengurangkan kedutan dan ia sangat menjimatkan. melembutkan pakaian dengan kos yang rendah serta memudahkan sessi menggosok pakaian.
 BUY BASIC H
* Basic-H Organic Super Cleaning Concentrate : pembantu rumah yang mampu melakukan beribu-ribu pekerjaan isi rumah. Berkuasa menghilangkan kotoran, gris, mencuci mana-mana sahaja permukaan tanpa perlu dibilas. tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya.

Dengan setiap pembelian 1 set GET CLEAN SISTEM PENCUCI ini, dapatkan sebotol spray serbaguna yang cantik bagi menaikkan semangat ibu-ibu mengemas rumah…selain itu dapatkan juga woven bag exclusive dari Shaklee.

Jika anda mempunyai pertanyaan mengenai produk ini; hubungi:
* Puan Aliya [Id : 913252]
* SMSWhatsApp : 019 6629457

No comments:

Post a Comment

anda mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...