Saturday, April 27, 2013

DIABETES: KESAN POSITIF SELEPAS PENGAMBILAN VIVIX!



Vivix Shaklee adalah antara makanan tambahan terbaik dari Shaklee..menjadi pilihan mereka yang mementingkan KESIHATAN dan KECANTIKAN..dan juga untuk AWET MUDA.. Apakah sebenarnya Vivix ini? Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)

3. Memperbaiki sel (cell repair)

4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

“ Dalam bentuk cecair, minum 1 sudu sehari, rasa macam cordial rebina yang pekat.” 
credit:adeena beauty
 


VIVIX ni produk yang bagus untuk anti penuaan..hmm ape yg kita faham tentang produk anti penuaan ini sebenarnya? --> nampak muda?kulit licin xberkedut walaupun dah berusia 50 ke atas? 


Hmm nyata masih ramai yang tidak tahu produk2 anti penuaan ini juga banyak membantu dalam membaiki tahap kesihatan jantung, paru2, menentang radikal bebas dlm badan, selain memberikan kesan tampak muda..

VIVIX..'adalah satu2 produk yang boleh masuk dalam DNA badan kita'..bertujuan untuk membantu membaiki kerosakan DNA---> ape berlaku jika DNA rosak? Kanser, salur darah tersumbat, sakit jantung, rambut beruban dan lain2..semua penyakit yg kita hadapi hari ini adalah disebabkan oleh kerosakan DNA.

Dengan VIVIX, 70% melanjutkan usia, membantu mengurangkan kepekatan darah untuk yang tinggi kolestrol, membantu mengurangkan diabetes, menjaga kesihatan jantung, menghalang jangkitan paru2, allergic, bertenaga, rasa muda dan nampak muda.

Ramuan semulajadi, visit:http://lovelychocolata.blogspot.com/search/label/VIVIX, antaranya diambil dari biji anggur muscadine yang sangat tinggi antioksidan..anggur muscadine ini juga adalah satu2 anggur yang mempunyai lebih 1kromosom berbanding yg lain-->memberikan anggur muscadine ini asid allergic yang sangat bagus dalam menentang kanser..

Wah banyak betul kebaikkan VIVIX ni..jom baca testimonial rakan2 yang dah cuba, yang dah hadiahkan VIVIX untuk ibubapa mereka. Nak beri ini untuk ibubapa anda? Pm/whatsapp/sms:0196629457


Buatlah Pilhan Yang Terbaik..Pilihan Di tangan Anda

Selain produk ini ada lagi produk-produk menarik yang patut anda cuba seperti set Penyusuan, Set Kehamilan, Pakej untuk kaum adam, kaum hawa, kanak-kanak, warga tua dan yang lebih menarik saya menawarkan konsultasi percuma serta penghantaran yang tidak membebankan anda. Jika anda perlukan panduan pemakanan dan konsultasi, boleh hubungi ALIYA SEKARANG :)
JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE
Love ALIYA :)
Perunding Vitamin Anda
 Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913252]
♥ Whatsapp: 0196629457
♥ Contact No : 019 6629457

No comments:

Post a Comment

anda mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...